Doğru Etkili İletişim ve Kriz Yönetimi Toplantısı Yapıldı
Doğru Etkili İletişim ve Kriz Yönetimi Toplantısı Yapıldı

Editör: Zülküf Atael
04 Nisan 2018 - 14:26
“Bilindiği üzere sağlık hizmeti ertelenemez neredeyse sıfır hata ile sürdürülmesi gereken ve oldukça karmaşık bir sağlık organizasyonunu da içermektedir. Başvuran kişilerin ana kapıdan girdiği anda başlayan sunum sadece tıbbi hizmet süreçlerini değil otelcilik hizmetlerinden, güvenliğe, hassas mahremiyet içeren bilgi işlemden, karmaşık görüntüleme hizmetlerine kadar profesyonel bir ekip çalışmasını içermektedir ”dedi.
Yeni uygulamalarla hastalarımıza daha iyi hizmet vermeyi amaç edindiğimiz; Sıra almayı kolaylaştıracak olan Kiosk cihazlarının çok yakında hizmet vermeye başlayacağı, sıra alamayan hastalarımız için ‘’çözüm bankosunun’’ kurularak hastalarımızı doğru polikliniklere yönlendirerek muayene olmalarının kolaylaştırılacağına değinildi.
Hasta memnuniyeti kadar çalışanlarımızın da mutlu olmasını önemseyerek “mutlu çalışan mutlu hasta ve hasta yakınıdır” diyerek “ İnsani dokunuşlarla yaratılan küçük mutluluklar büyük sevgi ve sevinçlere dönüşür. Bu da yüksek motivasyon, bağlılık ve adanmışlık sağlar. Daha fazla sosyal platformlar ve iletişim kanalları oluşturarak çalışanlarımızla birlikte olmayı hedeflediklerini belirten başhekimimiz, bu tarz toplantılarımızın çalışanlarımızla sık sık olacağını ifade etti.
[gallery size="full" ids="5228,5229,5230"]
FACEBOOK YORUMLAR